You are the one who makes me feel good

You mean everything to me, I love you for who you are. When you need me you know I'm there for you, You are always welcome here.

If you're sad, you know you have my arms to hold, will never drop them and go my way. I will always be there for you, and if you want to talk, you know I always have time for you.
I love you more one word can describe.



vart en suddig bild :/ men men endå min lilla älskling!


Aja är hemma nu iaf har as trååk, saknar älsklingen min oxå.. och han slutar ju inte förren 20 :/
Och då kanske ja inte heller ska vara med honom för han skulle skruva med bilen och städa ur sin riktiga bil.
Drar väl ut elr något.. men har egentligen ingen lust att göra nått heller, men ska väl iaf träffa Patricia en stund ska gå till henne och vara där. Blir väl rätt så kul antar jag, var länge sedan jag var där elr hos andra över huvudtaget. Men men nu ska ja ta en rök och se vad man kan göra :p Kram på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0