VILL BLI SMAL NU?

ÅHH vill bli smal NU ... på engång .. vf ska det ta så jävla segt? Vf kan dom inte uppfinna nått så man gå ner 10 kilo på en vecka ? :o skulle väl vara suvve det ;) Ne men sånt kan dom ju inte uppfinna för dom är så osmart. Tur jag är så smart då att ja ska uppfinna ett sånt. Skulle nog tjäna rätt mkt pengar :O

Hmm om vi säger så här; TIlls aprill (3månader) Ska ja ha gått ner 10 kilo minst, sedan får vi se då hur mycket som ska bort efter det.. synd bara att brösten kanske kommer försvinna.. men troligtvis när jag blir 18 förstorar jag dom.

Kommer vara så stolt över mig själv när jag lyckats gått ner så mycket, Ska iaf ge mig själv lite saker då.. bland annat kläder, piercing, tatuering, och lite annat :)  LÄNGTAAR.. Ni har väl inte glömt bort att ja och Natta hade en tävling och just nu står det rätt så lika.. Asså hur många kilon vi tappat :) Ska bli riktigt kul och se vem som hinner först. Ne nu ska ja dansa zomba sen sittups och lite annat.. så tjaaooo!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0