väntar på älsklingen <3

hejsan, Älsklingen kom till mig runt 06 vi myste ett tag sedan somnade vi. Var egentligen menat att jag skulle väcka honom 11 i morse men tro ni jag vaknade? Neh.. haha men det gick bra endå. vid 14 for han iväg han skulle fixa lite saker. Medans har ja tagit det lugnt, duschat och sånt, så nu är han på väg hit hehe. Somnade typ vid 03-04 igår är lite ovanligt mig, på dom senaste veckorna har ja iaf somnat vid 01.. men men kunde fan inte somna inatt :o Nu ska ja kolla vad mammsen gör sedan börja göra mig iordning för att möta älsklingen. Sover hos honom i natt, troligvis skulle vi gå ut med hans hund Melvin ikväll också! As söt hund älskar den. Den är så gosig! Men men vi hörs väl kram på er :)

Slänger upp några bilder ;












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0