Less tjej

För det första vill jag börja med att varför ska man ringa och fråga om någon har ångrat sig med ett val som redan är gjort och bestämt..  tror inte man gör ett så stort val och sedan ångrar sig? Och om h*n gör det så kommer du nog få veta det satt du behöver inte oroa dig vännen.


Sen för den andra så vill jag bara säga, att vafan ska man ha vänner som inte ställer upp någonting tillbaka? Tar allt för givet och bara tro att dom kan göra vad dom vill? Känns ju rättaresagt meningslöst att vara vän med en sån? Vad tjänar man på det ? Ingenting. Man bestämer att man ska vara med varandra men skiter i att kolla på mobilen i 100 år även fast man vet att personen ska ringa, det är ju inte bevis på bra vänskap? Man kan ju iaf åtminstone höra av sig och säga ne kan inte idag? Ist för att säga att man ska vara med varandra!

Sen för det tredje så blir jag irreterad på folk som lovar saker och inte håller det.. varför ska man ens lova någonting då för? Bara onödigt och blir en massa onödigt tjaffs.. då säger man hellre ne jag lovar inte ?? Svårt? NEJ?

Sen folk som bara försöker vara bättre en andra genom att skriva massa saker bara för att visa, att jag har mer en dig? jag har det det har inte du ? Och blabla ingen bryr sig ?..

aja allt för mig hörs hej!


Kommentarer
Postat av: CarolineViklund

Ibland måste man välja sina vänner, vissa beter sig som skit och man mår bara dåligt av de, du är värd bättre :)

2011-01-27 @ 08:58:53
URL: http://Http://carroovklnd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0