lööööööööööööööördag^^

Hejhej i sov hos älsklingen i Natt, Var egentligen inte planerat efter som han skulle upp så tidigt och åka på ett möte. Men blev så endå, Jag och älsklingen hade även 3 månader igår så en liten speciell dag var det jue. Vi badade och älsklingen hade gjort så mysigt med ljus och allt, sedan åt vi glass och kolla på film och myste! Sedan vart klockan så mkt så vi somnade. Vi klev upp vid 06 vaknade av att älsklingen hade gjort fika så snällt av han <3 Sedan började vi göra i ordning oss och for. Älsklingen släppte av mig vid mig och jag gick hem, somnade och vaknade vi 12 sedan duschade jag och gjorde mig i ordning för mamma och jag skulle till min syster för hennes ena barn Kevin fyllde år. Satt vi åkte dit och firade honom var kul, massa folk där. Nu har jag nyss mött Natta så nu är hon här och gör mig sällskap tills älsklingen kommer, för då ska hon vara med sin kille yamir och Fanny :) Aja nu ska jag var social med henne så tjaaooo :)

gammal bild :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0