Torsdag kanske ?



Igår, idag

igår så skjutsade älsklingen mig till sjukhuset vid 11 tiden, skulle vara där med Patricia eftersom en viss sak har hänt som jag inte tänker gå in på. Men iaf var där tills 2-3 på dagen sen kom älsklingen och hämtade oss, var ganska kul på sjukhuset endå jag fick iaf Patricia på bra humör och det var huvudsaken! Sedan åkte jag och patricia hem till hon och älsk skulle iväg på andra saker, men senare på kvällen så kom han och hämtade mig :) Vi åkte hem till mig och myste och kikade på tv, sedan somnade vi båda. I morse åkte han på jobbet och ja nu ligger ja i sängen och kollar på tv,datorn o lite annat ska väl börja göra mig i ordning snart. Ska vara med älsklingen när han slutar, längtar! ;) Ne men iaf så vet ni ju att jag inte går i skola, men har iaf pratar med en kille som hjälper mig och sånt han heter Micke. Så troligtvis kankse jag kommer få börja "extra jobba" Elr nått liknande och det låter kul.. självklart kommer jag ju börja och plugga igen. Men vet inte vart och när en! I morgon är det ju Fredag låter bra tycker jag, vi får väl se vad ja hittar på dådå :) Kanske blir att vara med kompisar elr älsk!<3

ajaa hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0