tisdag / onsdag

Hejhej bloggen, sov ju hos älsklingen fast en det vart som det blev.. :( Men är endå så glad att det löste sig! Tänker inte gå in på vad som hände. Ni kanske redan fattat det endå.

Vaknade och jag och älsklingen gjortde i ordning frukost, fikade och pratade lite. Sedan skulle han hjälpa sin pappa men att skotta av taket så han skjutsade hem mig. Då kom Patricia hem till mig och vi snackade lite och sånt gjorde inte så mkt, sedan skulle älsklingen till härnösand och fixa lite saker till radiobilarna. Så jag och patricia följde med såklart. Var faktiskt kul jag och patricia satt i bilen medans han var inne där, har aldrig vart med om nå roligare.. vi går ut och röker och ser en snubbe som går och prata med sig själv.. först tänkte jag eh han måste ju ha ett headset elr nått x) men nej.. sen såg jag att han gick med en Bäver i ena handen och en lite hjälp med flammor på i andra.. sedan en påse. Han pratade iaf om att han hellre velat varit kung och bestämma sedan svamlade han så mkt så man hörde inte men han surrade som bara den. Tänkte han måste ja gå efter och kika på och lyssna men så när jag går efter honom tvärvände han och följde efter mig så jag och Patricia hoppade in i bilen och låste .. då gick han iväg igen! HAHAH Så klev jag ut igen och han gick runt i cirklar och tog på träd helt galet^^ Sedan sitter vi i bilen och skrattar och sånt sen hör vi någon som pruttar lixom ja bah vafan var det där. Patricia bah ; ja vet inte :o Sen såg vi en tant bakom bilen som går och ser ut som hon skämdes när hon upptäckte att vi satt i bilen HAHHA Helt sjukt kul var det iaf :D sedan kom älsklingen och skjutsade Patricia till marcus och jag och han åkte hem till honom och åt plättar ;D as gott ju! Sedan hållde vi på hela kvällen med att tvätta rent och skruva med hans radiobilar. Hoppas dom blir klar snart ;P Sedan vart ja så trött så jag gick och la mig och strax efter älsklingen myste ett tag sedan somnade jag hehe :)

(idag) vaknade jag och älsklingen vid 11 vi klev upp, han skruvade lite till med bilarna sedan började han klä på sig och vi myste ett tag med en tanke på att vi skulle hinna i tid. Men det gick inte som planerat vi fick soppatorsk fast som tur var aldeles i närheten av älsk. Hans pappa fick komma och vi fick skynda oss att åka till en mack och fylla en dunk med bensin, sedan så fick vi igång hjärtats bil och det var full rulle hem till mig. Pussade lite på han och sedan åkte han på jobbet hehe :) Just nu gör jag inte mkt patricia kanske kommer och tittar förbi snart :) Slipper jag vara själv :) Saknar min älskling men klockan 20.00 slutar han som tur är ! ;D <33 Ne nu ska ja städa till lite tror ja om jag orkar haha aja tjaah !

lite bilder ;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0