svettingt men skönt!

Hejsan alla läsare! Nu känner jag mig väldigt duktig, har ju varit ganska slappt med träning och allt. Men nu är ja på g igen! Ska ju bli smal till sommaren kunna visa mig bland folk och köpa vilka kläder ja vill utan att bli förbannad och tycka jag är ful och tjock? Fattar ni hur skönt det skulle vara. Har varit min dröm i många år men inte försen nu jag verkligen tar tag i det. Nu ska ja inte vara tjocka sara utan att jag kanske för engångs skull i mitt liv kan vara nöjd över min kropp.

har tränat nu i en och en halv timme, tur man har lite saker hemma som går bra har ju inge pengar just nu för att gå på gym och sånt. Men har en tränings cyckel, trampmaskin, zomba, hantlar och någon greejj man rulllar på en typ matta :p någonslags träningsmaskin det också sen sittups och sånt kan man ju göra på golvet.


träning tror ja det blrir 4-5 gånger i veckan, vilka dagar är inte planerat ennu! 

idag har jah trampat på "trampmaskingen" gjort sittups, dansar zomba haha ;p och hållt på med hantlar! 
Nu är det bara cycklingen kvar sen blir det nog en prommis med min hund zorro :) 

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0