Sommar och sol och förhoppningsvis smal!

Hejsan hoppsan, Tror dom flesta faktiskt längtar till sommaren nu .. vem orkar med allt slask och äckel.  Längtar till den brännheta solan som steker och man bli brun. Gå en promenad och bada! Jag tycker att man blir mer socialare på sommaren man är ute mer, man vill vara ute då. Älskar att vara ute.. men blir ju lite mindre sånt när det är iskallt ute och det blåser så man tror man ska flyga bort. Sen längtar ja extra mycket för hoppas på att vara smal till sommarn  vore ju en fördel,ska iaf försöka för det är min högsta önskan och nu blir det hårdträning. Har varit lite segt på det nu.. men nu jävlar kör vi! :D

Hehe ne nu tycker jag att sommaren ska komma.. Bara jag som tycker det eller ? :D

sommar och sooool! love it






stackars denna tjej som måste gå så här på stranden :O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0