Nu är det slut på det goda

Nu är det slut på allt godis, dricka och annat som man proppat i sig nu under julen, nu börjas det igen. Byter ut det mot sallad, vatten och träning, låter väl bra det? Kommer nog bli tung från början men vad ska man göra då? vill man vara fin får man lida pin :) Det är ju sant! Tänker iaf inte gå som en jävla köttbulle på stranden haha x)
Ne men min mamma ska också börja träna, så vi skulle väl peppa varandra. 

Sen så mitt nyårlöfte var ju att sluta röka, vilken jag visste att det skulle bli jävligt svårt och att det nog inte skulle gå att sluta helt. Men iaf har varit duktig och rökt typ 3-4 cigg per dag. Förut var det ett helt paket, satt lite skillnad äre väl? =) jaja slut snackat om det. Nu ska jag planera vad ja ska träna;) kanske blir en långprommis så här på morgonen, elr kanske nått annat:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0