My place again^^

Hejsan bloggen. Är hemma igen kom hem för några timmar sedan vid 10 skjutsade älsk hem mig för han skulle på nått möte med jobbet, kom hem åt frukost och sedan kom jag upp och såg mitt stökiga rum som ja tänkt städa i flera dagar nu men har aldrig gjort det. Men vet ni vad nu är hela övervåningen städad, kände att det behöves så nu är det rent igen och kan äntligen njuta lite över att vara här :> hehe skulle egentligen gå på heaven or hell men blir inget med det, blir att vara med älsklingen ist. Men vet inte om jag ska sova hos honom för han ska upp tidigt och åka utanför umeå elr vart det var på något möte ang radiobilarna ;P kommer inte ihåg riktigt. Men men och ja blir nog kvar hemma ja, Vet inte riktigt vad ja ska hitta på men något blir det ju iaf :)

Nu börjar ja bli lite hungrig så hoppas mamma börjar med Maten snart, undra vad vi ska äta? :o Hoppas på nått gott iaf aja ni får ha det så bra kram på er :)



Sorry if I write all the time about how much I love you,
but can not stop. You are my real, first love,
and you will always be the only one for me.

Love you


Kommentarer
Postat av: Carroo

Har du tatuerat dig? :)

2011-01-14 @ 19:02:54
URL: http://carroovklnd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0