med patricia

hejsan bloggen, Nu sitter jag med Patricia hon kom hit typ direkt efter älsklingen åkt på jobbet. Igår gick jag hem till patricia vi kollade på en film sedan bastade vi och lite annat, vid 8 tiden kom älsklingen och hämtade mig för han slutade då. Så vi åkte hem till honom kollade klart på filmerna, sedan så åkte vi hem till mig och myste och kikade på tv sedan vart älsk så trött så han skulle sova, men jag var vaken en stund efter det men sen somnade jag också.

Idag vet jag inte riktigt vad jag och Patricia ska göra men vi läju ska hitta på nått, ska iaf vara med älsklingen när han slutar :) <3 Saknar honom, min lilla goprupp! :D <3 hihi aja nu ska ja vara social med pattlisa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0