Med älsklingen!<3

Hejsan hoppsan! Idag har ja varit med min söta lilla älskling, åkte hem till honom efter att han slutat och han käkade lite sedan kollade vi lite på Datorn och sedan myste vi lite ;p Efter det så var ja tvungen att åka till Birsta och köpa en ny laddare till min mobil eftersom den kommit bort? vettefan vad den kan ha tagit vägen. Trivdes nog inte med mig :( Hehe ne men nu har jah en ny sån, vi kikade lite på annat också och sedan bjöd ja älsklingen på tacos på taco bar. Var smaskigt! Är så glad att ja har mitt lilla hjärta! Nu sitter han bredvid mig och spelar nått spel på sin mobil .. som inte verkar gå som han vill hah! Sötisen min <3 Nu ska jag vara social med min gosunge kram på er :>




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0