måndag :p

Hejsan svejsan, klockan är itne så mkt som ni kan se där nere älsklingen åkte på jobbet för typ en timme sedan, tyvärr så ringde inte hans mobil så han sov över lite men hoppas det gick bra endå. Igår så var vi hemma hos mig först sedan åkte vi hem till honom för vi skulle fixa lite med älsklingens caddy. Gjorde inte så jätte mkt men lite grann iaf, sedan gick vi in och älsklingen kollade lite på blocket efter nå saker som han ska han till den. Medans jag lånade hans mobil och spelade lite haha x) Sedan drog klockan i väg och vi blev lite hungriga, och älsklingen ville bjuda på mat vi skulle typ som "fira" hans sista dag som ledig x) Haha.. Var inte så jätte många som hade öppet på en söndag så det vart en kina resturang, var jätte gott! Efter det så åkte vi hem till mig och storstädade hela mitt rum vart jätte fint! Tack älsklingen för att du hjälpte till<3 Efter det var vi så trött så vi la oss och myste ett tag, sedan somnade vi båda hehe. Men var ju endå bra medtanke på att älsklingen skulle jobba, nu ligger ja i sängen och kollar på tv och kikar på datorn. Vet inte vad ja ska göra idag men älsklingen slutar väl runt 13.00 så då ska han hit iaf, måste följa med honom hem för troligtvis är min laddare där. Har inge batteri i mobilen, men men kanske skriver nått litet inlägg senare. kram på er ! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0