man kan bara hoppas

Ibland känns livet åt helvete.. antar att det är väl då man ska ta i och kämpa fast det är svårt. Hatar skit snack, och hatar när två stycken säger olika, och man kommer aldrig få veta försen den ena säger som det är för någon är det ju som har rätt, sen vem det är kan ju bara dom veta. Men i vilket fall så försöker jag gå vidare med ett leende på läpparna, fast i tanken kommer ju det där finnas ett tag till .. Jag vet att du tycker jag är halft jobbig som tar upp det hela tiden, men det är svårt att bara låta bli. Kändes som mitt hjärta krossades i tusen bitar, men eftersom jag inte vet någonting kan jag heller inte säga någonting. Vet att jag älskar dig iaf av hela mitt hjärta och har aldrig älskat någon som du! Ibland måste man ta sig tid och tänka på vad som egentligen är bäst, men är glad att vi har kom fram till det vi bestämde, och hoppas åter igen på att det ska bli bättre och fungera som det ska! Man kan ju inte göra annat en att hoppas..


Kommentarer
Postat av: CarolineViklund

Låter som att ni har det väldigt jobbigt just nu :/ men det verkar endå som att ni båda vill samma sak så det är nog så det ska vara. Alla har sina upp och ner gångar :) ni kommer att fixa det här, det är jag säker på! Det är inte så lätt att bara släppa saker heller, du och jag verkar vara ganska lika i den saken, hoppas allt löser sig<3

2011-01-31 @ 18:34:22
URL: http://Http://carroovklnd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0