I am a millionaire

Haha hej allihopa.. Just nu sitter ja och slappar i min säng finns fan inte så mycket annat att göra. Bara skit på tv också troja:p  Men men Iaf.. Saknar min älskling längtar tills han kommer o pussa lite på mig ;D hihi söötisen min!
Asså har tänkt på en sak om man tittar på en film på tv är fan reklamen längre en filmen.. Hatar reklam förutom judit & judit! :D Dom får mig på bra humör! Men allt annat kan slänga sig i väggen tkr ja, men men .. vettefan vad ja ska skriva om.. kanske lika bra man lägger ner skit bloggen och skaffar sig ett riktigt liv ist? nått ja får sitta och fundera på ett tag ;) Menmen aja ni får väl ha det så bra så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0