Hos yamir..

Tjabba! Är med Natta och yamir.. kärleksparet ni vet:) Ne men sitter och dricker lite är ju lill lördag idag vettni;)  Dom sitter och kikar på film och jag sitter vid datorn :P

Patricia åkte härifrån vid 07 och älsklingen kom vid 06, vi myste men tillslut somnade vi. Sedan vid 12 var han tvungen att åka för han skulle på möte med jobbet :( Så då fikade jag, duschade och fixade mig. Fick även i mina linser efter några försök! Vart väl rätt bra tycker jag trivs bättre med blåa ögon :) Iaf sedan ringde jag Natta och hon ville vara med mig så vi gick till henne, hon fixade sig sedan drog vi till sörberge. Var där ett tag sedan kom Älsklingen dit och han skjutsade oss till bergeforsen men gosade med han ett tag innan han skulle åka på jobbet! <3 Har sen dess bara varit hos Yamir och gör väl inte så speciellt mycket, längtar tills älsk slutar. Men är ju bra många timmar dit men men så livet är :( <3 Ne nu orkar ja inte skriva nå mer så byyye! :D


lite bilder ;







Hahaha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0