Hos älsklingen igen ;D

Hejsan hoppsan, Har varit med Patricia hela dagen/kvällen. Var as myyys vi kom dit började titta på en skräckfilm hehe sedan sluta vi det med att Basta och lite annat skojj. Var as mysigt vi pratade och lite sånt, sedan vid 20 kom älsklingen och hämtade mig vi åkte hem till honom och har hållt på med att skruva ihop hans radiobil. Han skruvar på sin nya och jag skruvar på "min" som ja ska få köra :D Har hunnit ganska långt nu hehe trodde aldrig ja skulle lyckas när jag tittade på alla delar men nu är hälften iaf gjort! Duktig jag är va? Man kan om man vill (:
Ne nu har ja ont i ryggen så nu ska jag lägga mig i älsklingens säng och vänta på honom har har något till som han ska skruva ihop sedan så kommer han också. Hihi ska bli mysigt :) Men men kram på er och godnatt blir ju inge mer inlägg idag. Bilder kommer i morgon näja är hemma ;D haha hejpa!



Kommentarer
Postat av: CarolineViklund

Har du fått Mugen bilen?

2011-01-14 @ 12:20:33
URL: http://carroovklnd.blogg.se/
Postat av: saariiisss

Har ja säkert :P

2011-01-14 @ 15:49:46
URL: http://sararyden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0