hmm god morgon ;p

Hejsan alla puddingar haha ^^, Älsklingen åkte typ nyss på jobbet och kan inte somna om. Somnade ganska tidigt igår så får väl se vad man ska hitta på, just nu sitter ja och kollar på tv och sitter lite vid datorn. Idag vet ja inte vad jag ska göra lär ju vara med min älskling! patricia ville träffa mig en snabbis också, ja vi får se vad dagen bjuder på. Skriver väl nått mer senare antar ja :)

Igår : ja älsklingen slutade vid 1, jag började fixa mig sedan kom han, vi skulle åka till stan och kika runt lite. Hittade ingenting men kikade inte så mkt heller, gick väl mest runt typ :p Efter stan så satt ja på Navet ett tag usch! Var länge sedan man var där kan ja säga! Inget ställe ja skulle vilja vara på friviligt, Men frös så helvetes mkt så var väl tvungen. Sedan kom älsklingen dit och hämtade mig igen, var jätte mkt tjaffs igår var ingen vidare bra dag om man säger så. Vart mkt gråt igår också, men ja hoppas att det mesta är löst nu också! Hoppas det iaf!<3 Dagen slutade med att vi sov här iaf, vi brukar sova här när älsklingen jobbar det blir så mkt enklare. Jaja nu ska ja väl kika lite på tv och ta det lungt klockan är ju inte så mkt hehe ^^,  Kram på er alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0