hemma hos älsk<3

Hejhej, Sitter hemma hos min älskling. Han sitter och skruva lite med bilarna och ja passade på att låna hans dator ;D Men snart ska han på jobbet så då måste ja åka hem :( Fast skulle endå behöva städa.. har ingen lust med det jag som endå brukar vara rätt så pepp på att städa men men. Ibland får man göra saker man inte vill, det är så livet är. Sedan kanske Patricia vill komma och göra mig sällskap vem vet ? Kan ju höra! I morgon är det fredag skönt va? För er som går i skolan tänkte jag på. Själv ska jag nog vara med älsklingen tror ja, vi skulle mysa och bada trorja! På lördag ska han på något möte men det är tidigt men vet inte om ja endå ska dricka elr bara umgås med någon kompis endå? Och sova med honom på kvällen. Ehh ja vet inte får tänka på det tills i morgon, Ne men nu kan ja inte sitta här och uppehålla er tyvärr nu måste jag gå och pussa på min älskling innan han åker :o hehe ^^ Så hejpa ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0