helgen

Fredag - Älsklingen var först med mig, sedan skulle han hem och fixa lite saker och var egentligen menat att jag skulle vara med honom. Men blev inte så, har var med Matilda och jag var med Alicia, amanda, tobbe och daniel.
Var rätt så kul där vi drack och umgicks :) Vissa saker var ju mindre kul ! Men men .. älsklingen kom iaf till timrå när han var klar, skulle egenligen dra vidare på fest men slutade med att jag var med älsk endå och vi sov hos mig.







Lördag- älsklingen och jag vaknade, han åkte och jobbade vad ja kommer ihåg? Och jag var väl mest hemma tror jag.Helt ärligt kommer jag inte ihåg så mycket av lördagen? vet att vi sov hos mig

Söndagen: Jadu .. vad gjorde jag igår? Var med älsklingen, vi åkte hem till honom kollade på film och myste sedan så bestämde vi oss för att åka upp till ljustorp och träffa Angelicah, jonas och lillbebisen! :)<3 Var jätte kul att träffa dom, var där ett bra tag sedan så åkte vi hem till älsklingen och hämtade lite saker och sedan hem till mig och kika tv och sov :)

Jadu? Idag åkte älsklingen på jobbet vid 12.30 efter han åkt åt jag fika och duschade, sedan skulle ja på sjukhuset elr vårdcentralen ? Kommer ej ihåg vare hette angående en sak .. tänker inte säga här ;) Men iaf så gick det jätte bra och förhoppningsvis är allt det här snart över. aja nu ska jag vara med Patricia och vet inte riktigt vad vi ska göra men nu är min mat klar så nu ska ja äta hejpa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0