Hate it..






Tjabba.. kan inte sova.. är trött som fan men det går inte att somna.. Jävligt irreterande! Men nu har ja äntligen fått tyst på den glappkäftiga turken. Sitter och väntar på älsklingen som slutar snart, längtaar! Verkar spöka här oxå pappa ringde mig för typ 10 min och säger vem är det som står och pratar i köket. Alla ligger och sover och bara jag som är vaken och ligger på övervåningen, Jag bah; Va pappa? drömmerdu? Det är ingen där det är bara jah som är uppe? Han bah; Ne är det Natta som är här. Jag bah; ne gå och lägg dig nu!  Så får väl hoppas på att det inte är någon som står och pratar där nere :P Men men så det kan gå.. Har nyss kollat på Nattbuss hehe dög väl men tyckte dom hade så löjliga röster och var så fjantig men den funkade! :) Ne nu ska jag ta en rök sedan blir det att kika på tv tror jag! Funderar på att ta en macka också.. vet att man inte ska äta på kvällen men får ta det som fika då elr nått.. Har inte ätit på 8 timmar typ :o inte konstigt att magen kurrar lite då:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0