Grattis Natta!

I dag är den en speciell dag, min vän Natta fyller hela 18 år ;) Vilket vi ska fira med att vara här och dricka med några till. Blir inge större fest utan bara umgås och prata. Eftersom hennes kompis Fanny också är här som vi inte sett på jätte länge och hon flyttar även hem så blir det väl att fira det också lite då :) Hehe. Ska iaf därför snygga till rummet lite och fixa mig lite innan dom kommer, dom är och käkar Kina nu ;p Älsklingen åkte iaf nyss på jobbet ensamt utan honom :/ Men han kommer till mig när han slutat som tur är så ja får pussa på honom lite ;) Ne nu ska ja snabba mig lite men ha en underbar kväll och kram på er :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0