förlåt :'(

Vet inte vad jag gör för fel hela tiden, känns som att mitt liv är totalt meningslöst. Att det inte har nån mening alls, det enda som har en mening är min älskling! Känns som allt annat går åt helvete.. utan dig hjärtat vad skulle jag göra då? Finns ingen som gör mig så glad som han! Skulle behöva honom nu, saknar honom redan så mkt och han for för ett litet tag sedan! Känner mig inge bra alls. Måste göra nått innan ja deppar ihop helt, vet inte vf jag får sånna här attacker. Vill bara få bort dom men det är inte så lätt, önskar det vore det! Ne nu orkar ja inte skriva nå mer får väl se vad jag gör, önskar ja bara fick krama o pussa  på älsklingen men d går ju inte :( <3

Kommentarer
Postat av: CarolineViklund

Alla kan må dåligt från och till, det är bra att du har vänner och en kille som stöttar dig :) Vad det än gäller så är jag säker på att det kommer att ordna sig, du verkar vara en stark tjej :)

2011-01-09 @ 16:51:51
URL: http://carroovklnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0