ensamt :c

hejsan alla söta bloggläsare! Älsklingen åkte på jobbet för ett tag sedan, han kom i tid idag som tur var då. Igår var jag på birsta med Patricia var kul att få umgås med henne ett tag, var där ganska länge men hittade inte så mkt förutom en kofta,leggings och typ en kortare "kofta". Gick mest omkring och tittade men fanns inte så mkt som ja tyckte om, så idag kanske det blir att fara till stan med älsklingen. Efter birsta skjutsade vi hem Patricia och sedan åkte vi hem till älsklingen för han skulle duscha, medans satt ja vid datorn! När han hade duschat klar skulle vi uppdatera hans iphone men han hade sladden hemma hos mig satt vi åkte hem till mig. Men ingenting funkade där satt vi fick åka hem till honom igen så vi satt i bilen på hans gård och gjorde det dära, sedan fick vi ju åka till mig igen då! När vi kom hem så var båda så trött så vi myste ett tag sedan efter ett tag så somnade vi.

Idag vet ja inte riktigt vad ja ska göra, funderar på att försöka lägga mig igen, och typ sova i en timme till bara.
Men är inge trött :c Senare ska ja träna på cyckel och "trampmaskinen" även hantlar! Skriver sedan hur det gick.
Mamma har ju börjat träna nu också, och förut var hon ganska stor men nu är hon mkt smalare så jag ser ju själv att det fungerar. Har vägt mig och tagit mått satt nu varje månad ska ja skriva upp hur mkt som gått bort och hur många kilo jag tappat, ikväll blir det långpromenad tror ja. Hoppas älsklingen villl följa med annars kanske jag går själv! (:

Ne men ni får ha det så bra ! Kram på er alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0