En underbardag som jag aldrig kommer att glömma! <3

Hejhej alla läsare, Det här en är en dag jag aldrig kommer glömma det är nämligen så att Angelicah har fått sitt barn leah nu! Världens goaste och underbaraste. Huga vad söt hon var, och fick hålla om henne och pussa på henne. Så otroligt jävla glad är jag är glad för att allt gick bra också vid födelsen och sånt! Köpte en jätte söt boddy och en söt mössa till och mamma & syrran köpte också lite ! :) Ne var verkligen jätte kul har ju verkligen längtat efter Leah <3 Men nu är hon här och det sötaste bebisen ja sett på länge måste jag säga! Ett stort grattis till Angelicah och Jonas! <3



 



är så jävla glad ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0