Asså vissa är fan sjuk i huvudet? dö ditt äckliga as!

en liten turk kommer och skriver till mig mmassa saker som hej, vad gör du? Ni kanske vet att om man har kille så är man hora? Ne enligt han är det så haha.. tycker så synd om den här killen. Säger inte att alla "turkar" är lika dana.. men här är ett ex på varför vissa är rasister.

Man fattar ju mycket vad han skriver.. NOT CP LÄR DIG SVENSKA DITT FULA AS

msn: [email protected] Även kallad Nezar : Jag vill prata med din mamma att fråga vem som har tränat med hennes kön när hon var havande om dig och hur en man som övade med honom sex under hela graviditeten du var när du behövs vet du sanningen och allt detta och fråga dig hur många människor Marstei sex med honom, säkert många sedan han var 10 års ålder är en definitivhttp://www.tube8.com/teen/blonde-fingers-her-pussy-then-fucks-it-with-toys/574801/http://www.tube8.com/teen/little-caprice-sucking-and-fucking/5Sverige, alla dessa tjejer ha sex från 10 års ålder och andra är Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa82821/ du har en fitta Ckbyrao Åldrande och den största hora O

hmm? sen skickade han  massa sex videosar .. äckel


Mitt svar till den dära äckliga iditoten ;
Vet du en sak.. Du är så jävla desperat efter fitta så du måste sitta och runka till nå äckliga slampor som sitter och äcklar sig framför en cam för att få pengar. Jag skiter i vad du säger och min mamma och pappa jag bryr mig inte ett skit. För både du och jag vet att du har helt fel.. Sen kan du lära dig svenska innan du öppnar din jävla turk käft och gapar om ord du inte ens vet vad det betyder? .. Att du säger att min mamma är hora och knulla massa killar och blablabla det skiter jag fullständigt i för du vet själv att det är din mamma som gör det.. sen att du har svårt att acceptera det kan jag förstå. Eftersom du sitter och säger att ja är en hora så kan du inte veta så mycket om vad det betyder.. eller så tror du bara att alla tjejer är det pågrund av att din mamma lärt dig det, att killarna får göra som dom vill och tjejerna ska slava som djur och gör dom inte det så är dom slampor, horor? Det är väl din åsikt om saker.. det är lika bra du ger upp killen för du har inget att komma med.. Sluta sprid din äckliga turk käft utan stäng igen den, öppna käften kan du göra när din pappa kommer och säger åt dig att suga han K*K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0