året 2010

2010 -

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? japp
Höll du några av dina nyårslöften? heh gick inte så bra med att sluta röka :p
Blev någon som du känner förälder i år? Nej men hon skulle egentligen få men den ville inte ut :o
Dog någon som stod dig nära? näe inte vad ja kommer ihåg :o
Vilka länder besökte du? Inget :/
Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? vet inte riktigt :p
Vilka/vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 14 oktober <3
Vad var din största framgång 2010?
vet inte :p
Största misstaget? hmm.. vet inte?
Har du varit sjuk eller skadat dig? näe
Bästa köpet? kläder vad ja kan kommapå?
Vad spenderade du mest pengar på? lite blandat
Gjorde någonting dig riktigt glad? ja! <3
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? några stycken :)
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare :)
Vad önskar du att du gjort mer? Rest, tränat mer.
Vad önskar du att du gjort mindre? vet inte?
Hur tillbringar du julen? Älsklingen<3, hans familj och min :)
Blev du kär i år? ja verkligen! Aldrig varit så kär! :')<3
Favoritprogram på TV? vet inte riktigt :p
Bästa boken du läste i år? har inte läst någon:o
Största musikaliska upptäckten? ..?
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? lite blandat och att vara med min älskling!  :D
Något du önskade dig men inte fick? noep ! =)
Vad gjorde du på din födelsedag 2010? var med min familj och älsklingen! <3
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? nej, fick det absolut bästa i mitt liv då! Min älskling och det är det bästa! :)<3
Vad fick dig att må bra? Hjärtat mitt!<3
Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen alls
De bästa nya människorna du träffade? hm vet inte?

Har tråkigt ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0