<3

Hej hej bloggen,

Ligger i sängen och gör så lite så möjligt klockan 7.. Älsklingen åkte på jobbet för ett tag sedan värsta tomt det blev utan honom :( Tur zorro ligger här och gör mig sällskap.

igår

I går kom älsklingen och hämtade mig vid 13 tiden, vi åkte och tvättade hans bil den vart jätte fin! Sedan åkte vi hem till honom och myste ett tag, sedan skulle vi hjälpa hans bror med att hämta lite saker så vi gjorde det också.
Efter det åkte vi hem till älsk igen och myste ett tag till, sedan åkte vi och käkade as gott! Vart lövbit med strips och beasås! :) Mums! Sedan åkte vi hem till mig och kikade på datorn och lite på tv, vi båda somnade ganska tidigt i går.

Idag
ska jag vara med älsklingen efter han slutat, vi kanske skulle åka och tvätta hans brors bil. vet inte riktigt men kanske, aja men skriver väl nå mer sedan kanske elr i morgon. kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0