söndagsmys :)

Hejhej, som sagt så var jag hemma hos älsk. Haha polerade hans pappas gräsklippare, vart faktiskt snyggt för att vara första gången ;) hihih Sedan vid 4 tiden så skjutsade hjärtat hem mig, för jag skulle hem och duscha och göra mig i ordning. Han for hem igen och fortsatte polera en bil som han skulle göra klart innan han kunde komma, var iaf en jätte mysig eftermiddag med bra sällskap och god mat. Sedan åkte jag och älsklingen hem till honom och han sitter och håller på med sina radiobilar och ja passar på att blogga, Blir nog att ja sover hos honom i natt också eftersom att troligtvis så ska vi köra radiobil i morgon. Men är inte säker en om jag ska göra det en vi får se. aja nu ska jag vara social med älsklingen kramis! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0