sista april

Sitter hemma hos Peter nu, har varit här i några dagar. Skönt att få ha pratat med honom om allt som hänt! Vill inte bråka känns bara så fruktansvät onödigt och tänker inte heller hålla på att fjanta runt som jag gjort heller. Ska iaf vara med han nu på sista april, har gjort en brasa som vi ska elda lite senare och troligtvis ska vi grilla också :) Det beror på vädret. Nu är han iaf & kör lite radiobil så har passat på att städa lite här och duschat av mig. Nu ska jag klä på mig och fixa mig lite sedan blir att umgås med peter och vet inte en om det skulle komma fler hit elr vad han nu pratade om :) Aja ha en trevlig dag/kväll & sup inte för mycket nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0