Sängen..

Tjabba, ligger i sängen och gör inte så mycket är uttråkad som bara den. Men finns inte så mycket att göra den här tiden, älsklingen jobbar iaf natt idag :( Saknar honom så :( Menmen sånt är livet! Har iaf kikat lite på datorn, kikat på lite låtar och sånt för eventuelt åker jag & några kompisar upp till stockholm och söker till idol. Inte för att jag tror att jag kommer komma vidare, men skulle vara en jävligt kul upplevelse & man kan ju alltid hoppas på det! (:

Har iaf färgat håret brunt nu, känns lite ovant och vet inte riktigt vad jag tycker en. Men mitt hår var så slitet så det här behövs nog! & det duger väl? :P får väl se vad jag tycker när jag vant mig lite mer :) Men blir säkert bra.
Men tänkte iaf krypa ner i sängen nuja och kanske försöka sova, ska på möte i morgon klockan halv 11 satt ska kliva upp vid kvart över nio :) Ska på möte angående en praktik men nu måste ja kissa (a hhihi natti!


Kommentarer
Postat av: CarolineViklund

Gud vad kul om du söker :)

2011-04-12 @ 13:50:00
URL: http://CarolineViklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0