promenad kanske? :P

Hejhej, Alicia sov ju hos mig somsagt, vi vaknade runt 11 tiden. Vi klev upp tog en kopp kaffe och morgon ciggen i det härliga vädret och sedan börja vi fixa oss i ordning för vi skulle ju på birsta somsagt, missade första bussen men gick till sörberge och vänta på den andra bussen. Åkte iaf på birsta men hitta inte så mycket köpte iaf ett par svarta leggings, så ska jag & alicia åka någon annan dag framöver och kika lite mer. Efter birsta iaf så åkte vi till Timrå där vi träffa lite folk, sedan gick alicia på gården och jag älsklingen kom och hämtade mig & vi for hem till mig. Där vi låg och myste den tiden vi kunde innan han började jobba, Nu sitter jag vid datorn och kikar lite. Har fan tråk funderar på att gå ut och promenera en stund för mig själv, är ju ett bra tidsfördriv om man har tråkigt :) Men iaf så kommer det en bild snart på hur jag ser ut sen jag färgat håret? Ni kanske är lite sugen att se ? Vad vet jag. Men ha det så bra så kanske det dyker upp ett litet inlägg senare kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0