helgen ^^

Har inte uppdaterat på ett tag men har inte hänt nått speciellt heller, så det kvittar! :) 

 
kortfattat om fre) - Polerade min bil, det var skita snyggt! ;D Sedan var min farbror på besök har inte träfffat honom på flera år, så var jätte kul att få se honom. Såg nu att Pappa & Han var sjukt lika :o Var iaf jätte kul och trevligt.


 Gårdagen -(lör) Var en jätte skönt dag, det som var lite tråkigt var ju att älsklingen jobbarde från 06 - 18 .. men det gick bra endå. Klev upp vid 7 tiden och fikade med mammsen sedan gick vi ut och solade,krattade, bar ut lite sommar möbler. Känns verkligen att sommaren är här snart! :) Var iaf jätte skönt att kunna umgås med mamma & pappa en hel dag. Dock så hände en lite läskig grejj igår.. hade lite panik ett tag men tur att allt gick bra endå!
Iaf så skulle jag gå till älsklingens jobb, alltså från bergeforsen till sca fabriken i timrå :) ganska lång promenad men var jäkligt skönt, det endå var väl att ja fick sånna skavsår. Duschade iaf av mig hemma hos älsk och fick låna hans kläder :D <3



todaaaaay ( sön) - Sitter hemma hos älsklingen min, vi vaknade för nån timme sedan. Har fikat och sånt, snart funderar vi på att åka till birsta för vi ska handla lite saker :) Men mina kläder har legat i tvätten här så måste bara vänta på att dom ska torka. Förhoppningsvis går det ganska fort i solen! :) Troligtvis ska hjärtat polera en bil idag, ska nog hjälpa honom med det så gott jag kan. Sedan så om älsklingen hinner så ska han följa med mig hem senare för vi ska ha middag med lite syskon och sånt & självklart skulle det vara kul om Älsk följde med! :)
Men nu ska jag kila vart ett jätte långt inlägg såg ja :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0