fan vad det blåser?

Har inte bloggat på ett tag som ni märkt..men har faktiskt inte orkat det och har inte hänt nått speciellt heller.
Min blogg ser hämsk ut just nu bara för att äckel blogg.se håller på att dampa men ska göra något åt det när jag har tid och lust. Just nu sitter jag ute trodde det skulle vara varmt men det är det inte tyvärr, Älsklingen är på jobbet och slutar klockan 18 får väl se vad vi hittar på då. Söndag idag så kanske bara blir en massa mys och någon film vad vet jag? Han kanske vill ut så då kanske vi drar ut också har faktiskt ingen aning.

Vaknade iaf vid 8 tiden idag, klev upp hjälpte mamma med datorn sedan fixade vi oss och for till birsta och köpte lite fina blommor och nya kratter för dom gamla hade bus zorro tuggat sönder :/ Hahah. Köpte även en sak till älskling men det skriver jag inte en vad det är, var inget speciellt men någonting iaf (a)

Aja kram på er hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0