bor hos älsklingen ett tag :))

Hejhej, Sitter hemma hos älsk just nu, sov ju här i natt också :) Älsklingen är uppe och håller på med radiobilarna ;p och jag sitter nere i hans kök och passar på att blogga. Vi väntar på ett samtal men den personen verkar inte vilja ringa upp igen.. så antar att vi får sitta här ett tag till, vi ska iaf hem till mig för jag ska hämta kläder och lite annat eftersom jag blir här i en vecka tror jag det var? Vi ska bo här då ett tag för älsklings föräldrar är ute med husbilen :) Sedan ska vi väl åka och handla lite mat och sådär, blir nog grillat idag :) Mums!

Trodde det skulle bli ful väder idag, såg ut som det i morse då regnade det fan. Men är faktiskt sol och fint ute synd det blåser lite så tar nog inte av mig tjocktröjjan en iaf :P Ja som vill sola :((( Men aja kanske blir varmare lite senare! :)

Vet inte om jag har så mycket annat & skriva nu men har iaf fixat batterier till min kamera så förhoppningsvis dyker det väl upp lite bilder framöver på bloggen! :) Men så länge får ni ha det så bra! Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0