Alicia sover här inatt :D

Hejhej, älsklingen kom till mig vid 6, vi sov och jag klev upp vid 9 tiden för skulle vara på möte somsagt vid halv 11. Mötet gick iaf super bra, och eventuellt ska jag börja praktisera på återkommande mode i birsta :) Efter mötet kom älsklingen & hämtade mig sedan för vi hem till honom där vi somnade och bara låg och gosade. Sedan åkte vi och åt sallad, jätte gott! Sedan ville Alicia träffa mig och det var ju jätte länge sedan så det lät jätte kul. Så älsklingen skjutsade mig till Timrå där ja var med Emma & Alicia. Medans åkte älsklingen och körde radiobil men hans jobbarkompis,  var med dom till 6 sen kom älsklingen och hämtade mig igen för vi skulle passa på att gosa innan han åkte på jobbet. Sedan åkte ja till gården där ja träffade lite folk, men jag & Alicia gick nästan på engång. Vi gick till --- och städade lite sedan gick vi på domus köpte majskolvar och en loka. Sedan fick vi vänta på bussen ett tag, men nu är vi hemma iaf och har ätit och även gjort tandblekning men vart inte så lyckad.. var mest irreterande och jobbigt. Nu ligger vi i sängen och ska väl sova eftersom vi ska på birsta i morgon troligtvis, saknar älsklingen som fan :( tur vi syns i morgon ska gosa ihjäl honom! (a Men men godnatt på er! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0