Du vet att jag älskar dig, mer en någonting annat. & är det nått jag inte ville så var det att det skulle ta slut, vet att det inte bara är du som gjort fel men det är det att jag vill kunna lita på dig. Precis som jag kunde från början, är inte arg på dig utan ledsen och besviken, på att du inte kan/kunde vara ärlig mot mig. För då hade det inte blivit så här, ger inte bara skulden på dig heller för jag vet att jag också gjort fel. Har hoppats så mycket på att det ska bli bättre och vissa gånger känner jag att vi inte kan ha det bättre och vissa tvärtom, men så är det ju i ett förhållande & det går ju inte att ta bort att man bråka vissa gånger. Men bara det att jag vill så gärna lita på dig och jag vet ju att du kan om du vill, hoppas iaf att vi kommer fram till någonting. Antingen att vi slutar som vänner,ingenting elr nått annat, kanske var det här meningen elr så är det början på någon nytt.. Det vet jag inte en, men är endå glad för tiden vi haft. Förstår att det är jobbigt för dig med, men jag tror att vi klarar det på ett elr annat sätt vilket val det en blir <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0