<3

Jag gör mina val & jag gör mina misstag, ingen annan kan välja åt mig elr säga åt mig vad jag ska göra. Om jag är villig och ge någon en chans spelar ingen roll vem det är, men om jag väljer det så är det mitt val. Jag vet att du vill mitt bästa men jag är en vuxen nog att tänka själv och göra mina val själv, tänker inte välja mellan två personer. Utan jag hoppas på att vilket val jag en gör så är du fortfarande min vän.. och är du inte det vet jag inte vad jag ska göra. Men kan inte välja mellan två personer.. tänker inte sitta och ongra mig hela livet av att jag valde fel, misstag gör man och kanske är det ett misstag. Kanske inte.. Jag vet att peter älskar mig & jag älskar honom med. Har somsagt aldrig känt så här för någon annan, och det är svårt att bara släppa det, allt man har gjort och allt som varit bra. För även om det hänt mycket dåligt så finns endå det där fina och det är det jag ser, alla gör sina misstag men vi har pratat men säger inte än att vi kommer bli tsm igen. Men det kan lika gärna bli så, och då vill jag inte förlora någon annan pågrund av det. Hoppas iaf att du ger mig en chans för du är endå min vän!

Vi har pratat om det mesta och kommit fram till en del, bra saker som kan förändra allt. Och jag vill ju inge annat en att det ska fungera, därför känner jag att jag är villig & kanske ge en chans till. Sen vet jag en person som sitter och klagar på honom men har samma problem själv och ber mig göra slut med peter, du vet själv hur svårt det är när man älskar någon så otroligt mycket. Det är inte bara att göra slut, är van att ha den jag älskar bredvid mig, utan honom känner jag mig inte hel. Känns helt meningslöst och helt tomt, och du har den du älskar bredvid dig, du behöver inte känna dig ensam så kom inte och säg att det bara är att göra slut. För det påverkar hela mitt liv att "bara göra slut".


Kommentarer
Postat av: Carolineviklund

Vad är de för människa som säger så? Oavsett vilka val man gör här i livet så ska vännerna respektera dom och ändå finnas till. Lycka till, som ja alltid har sagt :)

2011-04-30 @ 19:17:59
URL: http://carolineviklund.devote.se
Postat av: Natta

Vilka personer pratar du om i bloggen då? :P

2011-05-02 @ 10:10:57
URL: http://sivisamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0