14 april 2011 <333333333

6 månader med älsklingen ( ett underbart halvår)

Vet inte hur jag ska förklara hur mycket jag älskar dig peter nordlig, för du skulle aldrig förstå det.
Du är det bästa som har hänt mig och har aldrig kännt så här för någon annan som jag känner för dig.
varje gång jag ser dig så slår mitt hjärta dubbelt upp och det pirrar i hela kroppen. Du får mig att må så bra har aldrig mått så bra som jag gör med dig, du är så speciell. Du är  drömen som gick i uppfyllelse, och utan dig vet jag inte vad jag skulle göra..

Ett halv år har gått och jag älskar dig mer och mer för varje som går, med dig ser jag min framtid och det är dig jag vill leva med och hoppas du vill detsamma med mig älskar dig så otroligt mycket! Du betyder allt för mig.

MASSA KYSSAR TILL DIG ÄLSKLING! <333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0