kvällsinlägg

Ojoj nu har jag inte skrivit på länge.. förlååt mig. Förstår att ni har saknat mig hehe! Men men nu är jag tillbaka,
Nu har jag gått i skolan i två veckor. Första veckan gick väl sisådär.. började bråka med läraren och massa annat skit. Men nu säger läraren tydligen att jag är snällast haha, men det visste jag redan! :) Ne men har kommit försent typ varje dag vilket det ska bli en förbättring på. Både för mamma skull och för mig egen del! I morgon är det fredag vilket betyder PARTY med dom bästa! vilket jag längtar eter!!! :D Har inte hänt så specielt mkt denna vecka så inget ni har missat. Men ska uppdatera oftare för eran skull! men har varit så stressigt nu med skolan och sånt. I morgon börjar jag 8 fy vad jobbigt, men Natta sover hos mig inatt så vi ska försöka komma upp eller vi ska upp. idag har jag iaf gått på skolan, vi började halv ett men kom ett till skolan. Vi hade massa lektioner o jag slutade typ 3 hehe, Efter skolan drog jag o alicia till maz ( pizzeria, cafè) satt där med lite folk. Sedan drog vi hem till mig och åt,sedan gick vi en promenad med zorro mysigt, efter det kikade vi på tv sedan kom Alicias pojkvän och hämtade hon.Efter det tog jag och mamma en promenad med hunden, efter vi hade gått skulle jag möta natta i sörberge så jag tog med mig hunden min och gick och mötte henne. Efter jag mött henne gick vi tillbaka i bergeforsen och träffade feikon. Vi gick omkring o snackade väldigt trevligt! Men nu är jag trött o ska väl lägga mig snart, Natta ska väl ta över datorn hehe x) jag läju ska somna är rätt så trött. Måste bara påpeka att jag gått ner 5 kilo. Är väldigt glad över det, nu är det bara att försätta på den vägen så får jag hoppas på ett ennu bättre resultat.
Aja skriver väl nå mer i morgon, pusshej alla söta läsare! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0