sjuk trojah

hejsan!  Var inte på skolan idag .. vet ni varför ? jag hade sån jävla hosta i morse så jag trodde jag skulle dö :o
La mig i sängen fort och ringde och sjukanmälde mig, tur det så jag inte får skoooolk för det vill jag inte.
Hoppas ni andra är friska då, jobbigt att vara sjuk fast ibland är det skönt för man slipper ju skolan ibland ;)
Nu har jag iaf fikat kollat lite på MTV, varit ute med min hund zorro och lite annat.
Sitter och poppar musik och chillar medans jag väntar på att Alicia ska komma, slipper man vara ensam!
För Natta kunde ju inte komma hon skulle till sin kille Martin hon. Saknar ju henne ja :(<3
Men får se om jag ska vara med henne någon dag framöver! :D
Aja nu ska jag ta en cigg och städa till rummet lite, Vi får se vad dagen bjuder på.
puss o kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0