shopping

Hejhej, var sjuk idag.. på morgon iaf hade värsta huvudvärken! Sedan när jag piggnat på mig lite så skulle jag till skolan.. drog till stan och väntade på lolllo och natta.. sedan drog vi tre på birsta .. as kul och hittade lite saker! ;D
Kommer lite bilder på det. Kom hem från birsta för ett tag sedan har inte gjort något speciellt sen jag kom hem.. sitter väl bara vid datorn finns inte så mkt annat att göra .. tråk väder oxå kallt och jävligt!
men men här kommer lite bilder:

en parfym luktar AS gott :D



en till parfym lukar oxå mega gott typ melon elr nått godis aktigt :D


ett gulligt halsband! :)


rött nagellack

as bra mascara :)


Dream matte mousse

två armband


två tröjjer den blåa jag har på mig och en svart kofta med vit dragkedja:)

puss på dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0