natti natti

Hejsan alla sötisar, idag ja vad har jag gjort ? inte så asa mkt. Men har iaf städat till rummet lite, duschat, fixat mig. Sedan kom Alicia till mig, vi tog min hund zorro och gick till maz. För er som inte vet vad maz är det är typ ett cafè och pizzeria, massa ungdommar som hänger där. Typ nya ungdomsgården haha x) Vi satt där träffade lite folk. Efter ett tag kom Tobbe, Alicias kille och dom skulle dra någonstans så jag gick hem. Men det var sköönt, lyssnade på musik och bara gick och tänkte för mig själv lixxom. Rekomenderas för dom som är stressad, ta en lång promenad och bara få vara med sig själv ett tag(: Kom iaf hem såg på idol med mamma hehe. Sedan satte jag mig vid datorn, sa ju i mitt andra inlägg att jag saknade Natta. Hon sitter här bredvid mig nu såå glaad! hon skulle tydligen inte sova med sin kille inatt hehe x) I morgon är det skola och måste dit, Så ska väl sova nu snart efter detta inlägg troja iaf! Ja men hoppas ni sover gott allihopa.
Skriver nått mer i morgon puss! (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0