kvällsinlägg^^

Hejhej!
I dag kom jag i tid till skolan wohoo, Gick på alla lektioner oxå! duktig jag är:)
På sista "lektionen" fick vi duka, och massa saker till för några från utlandet var där på besök
och skulle käka. Efter vi dukat och allt fick vi sluta så det vart några timmar tidigare! sköönt
Efter skolan drog jag, denise och alicia till maz och köpte cigg sedan drog jag och alicia hem till mig.
Vi tog med oss min hund zorro på ica och pantade och köpte lite saker,
Sedan gick vi hem slog på en film kikade på den. Var fett läskigt!
Efter filmen så Kom min syster, och lite annat folk hit för att min syrra fyllde år.
Var kul! Angelica kom oxå har inte träffat henne på ett tag shiet vilken mage hon fått,
Och i den magen ligger en söt liten bebiiiis :D Åh vad jag längtar.
Är väl inte så länge kvar nu!
Efter det försökte vi få i gång min moppe vilket inte gick, vet inte vad fan det är för fel på den
och helt ärligt bryr jag mig inte längre heller.
Aja sedan gick Alicia och jag in snackade lite satt vid datorn och annat. Sedan skulle hon ta bussen hem,
Så jag hoppade in i duschen, skönt som fan!
och nu fick jag tid över till att skriva ett litet inlägg,
är lite less just nu oxå.. aja
Nu ska jag krypa ner i sängen kankse slå på någon film.
Sova ska jag iaf! :)
aja godnatt


haha tkt bilden var så söt ! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0