Helgen :)








orkar inte skriva så mkt om helgen men här kommer lite :


fredag:
fredagen var faktiskt jätte skojj! Jag o natta och massa annat roligt folk drog på fest i timrå hos sanna.
Var jätte kul, men polisen kom såklart så dom flesta stack, men jag o några till väntade tills dom åkt sen
forsatte festen! var as trevligt. Vid 6 tiden kom mamma och hämtade mig och Natta, vi åkte hem och slocknade på
engång hehe, aja rolig kväll var det!

lördag:
Var ganska seg på morgon sov typ bort hela dagen, men klev upp duchade och fixade mig.
sedan så ringe anders och ville att vi skulle hänka på till stan. Så Dom kom och hämtade mig o natta,
var faktiskt kul vi åkte runt och drack lite och hade det kul. Men vart lite bråk och sånt senare med en viss person.
Men det är löst nu.. hoppas ja iaf ! aja åkte hem vid 5 på morgonen. tro ja att d var iaf!
hehe:)

söndag:
Har varit seg i dag med, Men nu är jag på benen sitter och chillar, lyssnar på lite musik.
tar det allmänt lungt.. men vill ut känner jag .. funderar på att vandra någonstans!
men vart vet jag inte.Alicia kommer till mig senare hon ska sova här! :)
oxå åker vi till skolan tsm i morgon! blir bra det! Hoppas jag kommer upp.
Som ni kanske redan vet är jag väldigt väldigt svåår väckt. Mina föräldrar och kompisar blir
kallad för massa olika saker som jag inte ens kommer ihåg när jag vaknar haha.
Men tur dom inte tar åt sig, för dom vet att det inte är med meningen hehe.
Aja skriver väl nått mer senare pysshej!

Kommentarer
Postat av: Henningkarine

God bless you

2011-03-28 @ 13:03:22
URL: http://henningkarine.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0