Helgen.

Fredag:

Var på maskeradfest,  hade det jätte kul.
Kul att träffa nytt folk också :)
När jag åkte därifrån kommer jag inte ihåg..heh
Hammarn och peter kom iaf och hämtade mig o sov hemma hos peter:)

Lördag:

Åkte hem runt 1600 elr nått , mamma kom och hämtade mig.
Hämtade patricia vid maz sedan åkte vi hem till mig och fixade oss lite,
sedan skjutsade mamma oss till tallnäs där Becca och Millan oxå var.
Vi kom till en fest, hehe var väl rätt så kul där.
Men lite senare kom det en tjej och ville bråka, jag lät hon göra det.
Gjorde ingenting tillbaka på henne iaf vilket jag är glad för,
Skulle inte se så bra ut i rättegången.
Polisen kom iaf jag gjorde en anmälan kommer väl få hem nå papper snart då,
Mamma kom iaf och hämtade mig vi skjutsade hem Alicia och Tobbe också som hade stått och väntat hehe(:
Sedan åkte jag hem duschade och kröp ner under sängen sen gick jag ut ett tag sen så gick vi o la oss :)

Söndag

Sitter vid datorn nu, har ätit mat, och duschar håller på att fixa mig lite nu.
Sedan ska jag dra ut.. ska inte vara uppe så länge heller,
Skola i morgon veetttu.. Alicia ska sova hos mig i natt oxå sedan tar vi bussen tsm till skolan! :)
aja nu ska jag fortsätta med det jag hållde på med så vi höres ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0