hela helgen^^,

Hejhej sötisar,
har inte skrivit på ett tag men ska väl skriva några rader nudå.

Tordags: kommer inte ihåg så mkt men lite kommer jag ihåg,
Var med Natta först vi städade lite och fixade oss sedan kom
Lollo, Jullan och feikon hit. Vi poppade musik och snackade och kika på film,
as mys var det. Det slutade men iaf att feikon natta och jullan sov hemma hos mig,


Fredagen: Jullan och feikon åkte hem, Jag och natta duschade,fixade oss och annat.
Sedan skulle vi vara med jullan och Lollo så vi fixade oss åkte in till stan. Men jag hade mitt skolkort och natta
hade slut på pengar så vi kom inge längre en till stan. Ringde jullan men dom hade inte fixat sig och ville tydligen inte komma ner på stan först. Så vi ringde Tim och dit fick vi komma, Men först så skulle han käka så vi följde med.Var typ nå wok.. fick smaka lite men efter en tugga hull jag på att dö.. Var dööö starkt trodde min hals skulle brinna upp, Samma sak vart det för natta haha så slutade med att vi halsa i oss hans dricka haha x)
Efter han hade käkat gick vi upp till han och drack lite. Var riktigt kul! kom lite mer folk efter ett tag,
När vi hade varit där ett tag så kom peter och hämtade oss och skjutsade oss till skönvik.
Vi åkte hem till Fia och Anders drack lite mer där, var roligt!
Vid typ 3 tiden så skulle jag försöka fixa skjuts hem men hittade ingen hehe så vi somnade där.
Hehe det gick ju men hade lite ont i kroppen när jag vaknat,
lördag:
vi klev upp Fia gjorde kaffe
gott gott! Sedan skulle dom iväg så jag och natta fick vara i hennes lägenhet själv. Vi packade upp våra saker
sedan gick vi upp till busshållsplatsen och skulle ta bussen men vi kolllade fel hela tiden så slutade med
att vi fick sitta där i en timme om inte mer. Bussen kom iaf och vi vart överlycklig tills vi insåg att det inte gick
till timrå. Natta gick fram och frågade vart den åkte och då sa gubben att den gick till birsta.. as kul..not
Så vi fick gå upp till motorvägen i birsta bakis  och vänta 40 minuter på bussfan..
Men den kom den också.. glad blev vi tills vi insåg att den bussen bara gick till Timrå och att nästa buss till bergeforsen inte gick försen om i timme:S Aja var bara att kliva på och åka till Timrå.
Vi kom dit gick och köpte en dricka, satte oss ner. Men då såg vi isa och arben så vi gick till dom, och dom
var så snäll. Isa skjutsade oss men först åkte vi till birsta, han skulle handla massa saker hehe och så klart poppade vi musik och haha många olika personer började dansa utanför bilen as kul var det!
Sedan åkte vi hem duschade och somnade ett tag sen började vi fixa oss.
Sedan kom peter och hämtade oss, och vi skjutsade natta till hennes kille. Sedan åkte vi till fraktarna ett tag och massa annat. A det var den dagen det:)
söndag: vaknade för ett tag sedan, klev upp kikade på tv och nu sitter jag vid datorn och väntar på natta som ska komma. Vi får se vad denna dag bjuder på. Skriver väl nått mer senare puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0