har tråkigt :P








 

 

 

 

 














VEM

vem är i rummet med dig? jag själv bara :/


Vem fick du senast sms av och vad stod det?Emma nordin: okej :)


vem tänker du på nu? en person :)


pratade du senast i telefon? Peter :)


vems hus var du senast i? mitt eget :s


vem önskar du var med dig nu? en person :)


vem i din skola går dig mest på nerverna? finns jävligt många


vem av dina vänner är roligast? ojoj alla mina vänner är rolig har inga tråkiga vänner ! :D


vem av dina vänner är sötast? allihopa <3


vem av dina vänner är den du kan berätta allt för? jadu det är väl några :)


vem skulle du kunna dö för?  min familj tror ja!


vem hade du åkt utomlands med? mina friends ;)



VAR

var går du i skolan? timrå

var är din telefon? framför mig :)


var är din favorit plats? där jag känner mig trygg


var sover du? i min säng just nu iaf :)


var vill du vara nu? utomlands! :)


var fick du tag i tröjan du har på dig nu? h&m hehe


vart åkte du senast bil? till stan :)


var i ditt rum är du? sitter i sängen :)



HAR DU NÅGONSIN

sovit i en annan säng? ja :)


hånglat med någon ful? hehe yeeesss!


hånglat med någon riktigt snygg? ahaaaaa !:D


målat om ditt rum? yesbox

dansat framför en spegel? haha har ja nog x)


dumpat någon? yes


stulit pengar från en kompis: nejnej !


hoppat in i en bil med folk du just träffat? haha alltid! :).

smugit ur ditt hus? behöver ja inte :)


haft känslor för någon som inte känt detsamma?  yes


hånglat med en främling? haha ja :P


älskar eller saknar någon nu?  jaa :O


gjort något olagligt? yessss


blivit tagen av polisen? haha ja allt för ofta


gjort något du ångrat? mmh



NÅGON/VEM/HAR DU/DAGEN

någon som förstår dig: finns några st som gör det


någon som du saknar: lite olika :)


någon du längtar efter: japp(:


vem kramade dig senast: alicia :D


vem ringde dig senast: peter:)


vem ringde du senast : alicia :)


vem var du hemma hos senast: rasmus


har du några kärleksproblem: nja kan jag nog inte påstå


har du käkat något idag : japp


har du gråtit idag: neh :)


har du skrattat idag: skrattar alltid :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0