ett litet inlägg ;)

sry har inte skrivit på en vecka, men har endå inte hänt något specielt.
Men kan berätta om helgen iaf.

Fredag
åkte jag till Alicia vi fixade oss sedan tog vi bussen
mot maz o köpte groggvirke! (: Sedan drog vi till böle berget med det sög där. Så alla drog till bernta ist!
mkt roligare där! festade loss Sedan fick jag skjuts till skönsberg.. ja "efterfest" där typ då..


lördagen:
var bakiiiis och seg som fan! låg hela dagen typ.. städa lite, duschade sedan kom bästa och sov med mig!<3

söndag
( idag)
Har vaknat och bästa har åkt hem.. miss yah! sitter och poppar musik har nyss duschat!:)
vettefan vad som händer ikv men en sak vet ja och det är att alicia ska sova hos mig idag! <3
vi ska prata om lite grejjer och bara umgås! i morgon är det skola-.- tråkigt men man måste ju!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0